Dzień 36 - Polsza wita deszczem

Wtorek, 20 sierpnia 2013 · dodano: 25.10.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj w nocy i nad ranem padał deszcz, dlatego przeczekaliśmy go rano i wstaliśmy dopiero o 7 30. Granice z Polską przekraczamy o 11, a o 13 15 jesteśmy na Chabówce, mają 2 godziny zapasu do pociągu, więc decydujemy się, że pojedziemy do Rabki i tam też coś zjemy. Zatrzymujemy się w Słodka Cafe, wcinamy co nieco i jedziemy do parku zrobić pamiątkowe zdjęcie we trzech, który mamy tylko kilka. O 15 10 wsiadamy do pociągu, za bilet z Rabki do Krakowa z rowerem płacimy niespełna 13 zł. Przed 18 Kraków wita nas niezłą ulewą. Jedziemy jeszcze pod galerię w celu kupna książki „Człowiek, który objechał świat na rowerze”, niestety ani w galerii krakowskiej ani w księgarni na rynku jej nie ma więc jutro będę polował dalej. Cali mokrzy przyjeżdżamy do mieszkania, bierzemy kąpiel i zgrywamy foto. Tomek wraca do Jaworzna, ja zostaję w Krakowie. Teraz tylko zrobić relację z wyprawy i zacząć planować kolejną.
Wróciłem do Krakowa 20 sierpnia, dzisiaj jest 25 październik i udało mi się napisać relację z mojej pierwszej większej rowerowej wyprawy. Plan na 2014 też już jest, dlatego już na spokojnie mogę sie zając przygotowaniami. Mam również nadzieję, że komuś się przyda ta relacja i jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania chętnie odpowiem. Ja również posiłkowałem się ludźmi, którzy robili podobne trasy przede mną dlatego wiem, że może to być pomocne. Dzięki wszystkim, którzy trzymali kciuki !