Dzień 55 - Kac morderca nie zna serca - Maribor-Graz-Kraków

Poniedziałek, 15 września 2014 · dodano: 02.10.2014 | Komentarze 6

Wczesny start – 6:30 – gospodarze wyruszają do pracy, ja razem z nimi. Kac morderca … zdycham :) Pojeździłem trochę po Mariborze, klimatyczne miasto, wszedłem do sklepu rowerowego po dętkę w razie czego. Pogadałem 40 minut ze sprzedawczynią, bardzo fajna dziewczyna :). Po 1,5 godziny wyjeżdżam z Mariboru. Co chwila muszę przerywać jazdę ze względu na deszcz, na jednym z wymuszonych postojów, starszy Słoweniec częstuje mnie piwem i strudlem w swoim warsztacie. Bardzo mili ludzie...
Od rana jadę z narastający bólem już w obu kostkach, więc koło godziny 15 decyduję się nie wracać do Polski rowerem, tylko wsiąść w jakiś autokar. Dzwonię do kuzynów, żeby sprawdzili mi czy z miasta Graz, dostane się do Krakowa. Okazuje się, że mam autokar o 1 w nocy, tylko nie wiadomo co z biletem. Robię wyścig łudząc się, że zdążę kupić bilet w jakichś kasach na dworcu, w końcu kuzyn zarezerwował mi bilet telefonicznie. O godzinie 21 jestem już na dworcu, dużo czasu więc powolutku rozkręcam rower jak tylko się da. Teraz tylko kwestia czy kierowca nie będzie marudził, jak dobrze pójdzie to jutro o 12:30 będę w Krakowie ...
Maribor

na piwku i strudlu w warsztacie ;)

Route 2 815 400 - powered by www.bikemap.net

kobi
| 16:48 czwartek, 21 maja 2015 | linkuj Dzięki, w wolnej chwili zajrzę do Twojej relacji, Pozdro !
completny
| 15:03 poniedziałek, 18 maja 2015 | linkuj Świetna wyprawa! Jechałem podobną trasą i miło było zobaczyć te same miejsca widziane przez inną osobę. Pozdrawiam i życzę wielu udanych wypraw ;)
kobi
| 07:44 piątek, 17 października 2014 | linkuj Dzięki za poświęcony czas ;) miło mi, że ktoś to czyta ;) Dziękuje również za 3 nowe postacie, o których dowiedziałem się z Twojego komentarza;), przyjemna nuta ;) Pozdrawiam
| 13:46 czwartek, 16 października 2014 | linkuj Dziękuje, bardzo mi miło ;) Pozdrawiam
Greger
| 12:44 czwartek, 16 października 2014 | linkuj Genialna wyprawa! Twoje relacje czyta się wspaniale i można poznać z rowerowego punktu widzenia kawał Kontynentu. Gratuluję i pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa empot