Po Małopolsce

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 17.08.2012 | Komentarze 0

28 lipca 2012 o 7 rano wyruszyłem samotnie z Krakowa na zaplanowaną parę dni wcześniej wyprawę z przewidzianym noclegiem pod namiotem nad Skawą w rejonie miejscowości Zembrzyce między Suchą Beskidzką a Wadowicami. Z Jaworzna na godzinę 12 miały dojechać(samochodem) 3 bliskie mi osoby :), z którymi to zamierzaliśmy rozbić się pod gołym niebem, zrobić pysznego grilla, popływać w rzece i oczywiście pograć na gitarach przy zachodzie słońca. KRAKÓW-TYNIEC-SKAWINA-PRZYTKOWICE-ZEBRZYDOWICE-KALWARIA ZEBRZYDOWSKA-LANCKORONA-SKAWINKI-ZEMBRZYCE-SKAWCE-MUCHARZ-WADOWICE-KALWARIA-KRAKÓW. To w skrócie miejscowości, które udało mi się przejechać. Dłuższe przystanki udało mi się zrobić w Kalwarii(bardzo urocze miasto), Lanckoronie(podjazd do Zoo w Krakowie w porównaniu z podjazdem do Lanckorony to czysta przyjemność:D- ale na prawdę warto było) oraz Wadowicach. We znaki dała się pogodą, w pierwszą stronę ponad 30 stopni, natomiast podczas powrotu w Kalwarii dopadła mnie taka ulewa z silnym wiatrem, że chciało się płakać:P. Niestety taka aura towarzyszyła mi do samego końca. Przemoczony i wyziębiony ale szczęśliwy dojechałem do Krakowa biorąc gorącą kąpiel.