Kraków - Jaworzno

Piątek, 23 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 0

Nie mogłem spać w nocy, wierciłem się z jednego boku na drugi więc do rana czytałem książkę, którą niedawno nabyłem. Jedno było pewne: mam cholerną ochotę jechać gdzieś znowu na rowerze więc koło 3-4 w nocy wymyśliłem sobie, że najpierw pojadę do Mucharza i z Ponikwi podjadę na Leskowiec a potem wsiąde w pociąg i odwiedzę parę osób na podkarpaciu a następnie pojeżdżę po Bieszczadach. Podniecony rano zacząłem pakować sakwy, wziąłem tyle rzeczy włącznie z laptopem, że rower jeszcze nigdy tyle nie ważył. Ale to dopiero w przyszłym tygodniu, teraz jadę na 3 dni do Jaworzna gdzie odwiedzę i spotkam się z paroma osobami. Drogę obrałem przez Balice-Kochanów-Trzebinię-Chrzanów. Z maksymalnie obciążonym tyłem jedzie się super, zjazd prowadzący do Kochanowa pozwala mi rozwinąć prędkość jakiej nigdy jeszcze nie osiągnąłem czyli 69 km/h bez pedałowania, asfalt był genialny i miało się wrażenie płynięcia po nim. Gdy zdecydowałem, że dojdę do 70 km/h musiałem zacząć hamować ze względu na zbliżające się skrzyżowanie. Szybko i sprawnie dojeżdżam do Jaworzna i jadę do Babci na obiad a potem odwiedzam siostrę ;) Pozdrawiam !!! Relacje z wyprawy do Grecji + Bałkany powoli się tworzy !