Dzień 2 - Przyczepa u sióstr w Chałupach

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 30.09.2013 | Komentarze 0

Pobudka o 7 30, śniadanie, kawusia - czas rozpocząć nowy dzień :) O 9 rano Julia bierze samochód i jedziemy do jej znajomego weterynarza, który wyciąga mi szwy z pleców, był to już ostatnio moment żeby to zrobić więc mega mi się udało, że była taka możliwość ;) Wielkie dzięki !!! O 10 wyjeżdżam do Chałup. Gdańska wymiata pod względem infrastruktury rowerowej, wszędzie ścieżki rowerowe, wzdłuż każdej ulicy poprowadzone w na prawdę bezpieczny sposób, dla porównania Kraków odbiega strasznie w tym aspekcie. Całą trasę pokonuję piękną międzynarodową trasą rowerową R10 przy pięknej pogodzie, którą chyba ze sobą wożę. O 13 jestem nad zatoką Pucką i robię sobie godzinę przerwy. O 16 dojeżdżam do Campingu Eko-Laguna, gdzie Julia przyjechała z Jandą oraz poznaję siostry Olę i Gosię. Ola jest instruktorką kitesurfingu, dlatego idzie nauczać Julię i siostrę na zatokę a ja odpoczywam na plaży w towarzystwie Jandy i Kapera psa dziewczyn. Wieczorem siadamy w campingu, pijemy piwko, palimy sziszę (potem również coś mocniejszego) oraz gramy w Eurobiznes, w którym miażdżę moich gospodarzy i doprowadzam do bankructwa :P ... w pewnym momencie pewne okoliczności powodują, że usypiam w towarzystwie kilkunastu helikopterów ... Mega dzień !!!

w drodzę do weterynarza ;p

Julia jest treserką psów i nauczycielką dzieci w przedszkolu

Janda i Elvis

piękna poszłuszna Janda ;)

Kaper - mieszanka owczarka niemieckiego z huskim