Dzień 1- Kraków - Rabka

Wtorek, 16 lipca 2013 · dodano: 15.10.2013 | Komentarze 0

Wstajemy z Tomkiem o 8 30 i spoglądamy na bajzel, który zrobiliśmy w mieszkaniu a który związany jest z zamieszaniem aby wszystko co ważne wziąć z naszego ekwipunku. Jedziemy żeby zrobić ostatnie zakupy czyli baterie do licznika i flagę Polski, którą kupujemy na Floriańskiej. Jemy śniadanie i podejmujemy wyzwanie spakowania się jako że o 12 chcieliśmy wyruszyć do Rabki gdzie jeszcze nocujemy u Pawła czyli trzeciego kompana na najbliższe dni. W końcu wyruszamy, jedziemy bocznymi drogami do Myślenic a potem do Rabki. Traska przyjemna około 75 km długości, w Myślenicach na rynku robimy sobie krótki postój jako, że nigdy w tym mieście nie byliśmy. Jemy po lodzie i ciastku oraz uzupełniamy bidony. Po drodzę po raz pierwszy na wyboju gubię sakwę jak się okazało za słaby miałem odciąg na dole i były spore luzy, naprawiam szybko niedopatrzenie i jedziemy dalej. W Rabce Paweł wita nas kiełbasami z grilla i pysznym sokiem jabłkowym własnej roboty. Pojedzeni, ruszamy do centrum Rabki-Zdrój miejscowości wypoczynkowej gdzie jest na prawdę godny uwagi ogromny park więc siadamy na ławce i wdychamy czyste powietrze. Potem z Tomkiem jemy jeszcze lody w Słodka Cafe i wracamy do gospodarza gdzie korzystając z okazji bierzemy prysznic (kto wie czy nie ostatni). W drodzę oczywiście okazuje się, że zapomniałem opony oraz czegoś jeszcze tylko nie jestem w stanie sobie przypomnieć co to było. Wziąłem za to poduszkę rozmiarów telewizora, która chłonie wilgoć z powietrza w błyskawicznym tempie. Jutro lecimy już poza granicę Polski czyli na Słowację. DOBRANOC !!!