Dzień 2 - Bilbao, Necesito Agua, Camino de Santiago

Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 23.09.2014 | Komentarze 0

Fajne jest to, że nie masz pojęcia gdzie będziesz spał danego dnia i nie mam na myśli egzekucji komorniczej na szczęście. Żałuję trochę, że nie doprowadziłem mojego hiszpańskiego do lepszego poziomu, bo większości z tego co do mnie mówią nie rozumiem, a po angielsku lepiej mówią starsi niż młodsi. Jest po 21, rozbiłem namiot w Castro Udriales w jednym ze schronisk na szlaku Camino de Santiago. Poznałem tutaj Rosjanina Stanisława, który ma 39 lat i jest tłumaczem w Barcelonie. Wyjechał za pracą gdy był w moim wieku i został tam. Dzisiaj trochę górek, męczący odcinek z Manurgi przez Bilbao do Castro Urdiales. Sporo pomocnych Hiszpanów, zwłaszcza starszych. Jutro muszę się dostać do Somo, gdzie mam się spotkać z moim pierwszym couchsurferem z Gdańska z Julią, która spędza tam wakacje :) Dzisiaj wiele cudownych widoczków, noce i poranki chłodniejsze niż się spodziewałem. Idę spać, żeby z samego rana zacząć jazdę, póki co dużo się gubię ale będzie okej. Poznałem jeszcze dziś w schronisku dwóch fajnych typów z Korei Południowej, strasznie śmieszne chłopy ;)Gugenheim museum Bilbaofantastyczny pająkestoy buscando la carretera ...
Szlak Camino de Santiago to głównie szlak pieszy więc czasem była wspinaczka ;)
Cudowne ścieżki przy oceanie...