Dzień 4 - Somo-Santander-Cuchia

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 23.09.2014 | Komentarze 0

Wczorajsza sytuacja z zamkiem mnie zmiażdżyła. Wyobraźcie sobię – macie koleżankę, którą widzicie 3 raz w życiu, 2 razy w Gdańsku i raz w Hiszpanii. Spędza tam z bratem i bratanicami wakacje, muszą wracać do Madrytu więc pozwalają mi skorzystać z wynajętego apartamentu. Parę godzin potem łamię klucz, próbuję rozkręcić zamek kluczami rowerowymi :) Tylko pogorszyłem sytuację więc stwierdziłem zadzwonić do Huberta i powiedzieć o wszystkim, niby właścicielka mówiła, że zamek już wcześniej się zacinał ale mimo wszystko sytuacja wybitnie nieprzyjemna i stresująca. Zapisałem 7 stron w zeszycie na temat wszystkiego tylko nie podroży !!!
Co do dzisiejszego rowerowania to wyjechałem z Somo koło 16, a jazdę skończyłem o 19. Śpię w pięknym miejscu z widokiem na ocean, nie śpieszę się nigdzie bo takie było założenie, nie chcę póki co dokładnie planować każdego dnia bo nie muszę tego robić. 23 15 dobrej nocy – inżynier-włóczykij :)