Dzień 20 - TODO BICI + Pedro Gasoliniera

Poniedziałek, 11 sierpnia 2014 · dodano: 26.09.2014 | Komentarze 0

Zeszłej nocy nie spałem bo nie miałem ochoty na sen, za to teraz mam. 8:30 – wyjechanie za miasto okazało się niemożliwe, po 100 metrach łapie kolejną gumę. Stwierdziłem, że poszukam jakiegoś sklepu rowerowego w Sevilli, znalazłem lecz czynny od 10:30. Czekam dwie godziny na ławce w nie najlepszym nastroju. Gość otwiera sklep i okazuje się, że bike shop to dla nich sklep z motocyklami, kompletny niewypał, gość nie mówi po angielsku, 2 godziny w plecy, zakładam ostatnią dętkę i ostrożnie jadę do Alcala de Guardia, gdzi przyjaciel Juana miał mi pięknie zrobić z kołem. Mapę, którą dostałem za darmo na stacji przy wjeździe do Hiszpanii to gorzej niż tragedia, brak numerów dróg na mapie i skala 1:1000000, dlatego strasznie dużo pobłądziłem dzisiaj. W końcu udaje mi się dojechać do TODO BICI, w sklepie ruch jak w Chorzowie na meczu, czekam dobre 15 minut na swoją kolej i mówię, „Me llamo Lukas, Soy de Polonia, Juan un Valenciana amigo:)”. Gość nic nie kuma, więc proszę go na zewnątrz i pokazuje rower, myślę sobie, że może Juan zapomniał zadzwonić ?? No nic rozglądam się, wybieram koło, najlepsze jakie było w sklepie za 50 euro. Po chwili przychodzi Juan Pedro i uśmiecha się mówiąc do kolegi, że ja El Polako, od tego momentu już wiedzialem, że wszystko będzie dobrze, to był ten amigo. Wziął koło, przerzucił kasete, oddał piastę, podciągnął hamulce i powiedział „perfecto”. Wszystko zajęło mu około 20 minut. Dziękuje za darmową pomoc i odjeżdżam, błądzić dalej. Przed 17 prawie ze świeczkami w oczach zjeżdżam na stację i tutaj następuje lepsza część dnia ;) Stację obsługuję 25 letni Pedro, mega sympatyczny gość, bardzo pozytywnie wpływający na człowieka. Jak sam powiedział jego angielski jest FATALO, więc próbowaliśmy się porozumieć w jego języku co przysporzyło wiele śmiechu. Siedzę z nim 2 godziny i odpoczywam po nieprzyjemnym dniu, co lepsze udało mi się kupić dobrą mapę Andaluzji. Nawinąłem 2 tysiąc kilometrów na zjechane, prawie łyse opony Schwalbe Citizen...

Niepozorny sklep, a w środku pełno ludzi !

bardzo duży nacisk kładzie się w Hiszpanii na znaki poziome i pionowe informujące o ruchu rowerowym

Pedro !!! Mega pozytywna osoba ;)