Dzień 41 - Marsylia z Rene

Poniedziałek, 1 września 2014 · dodano: 30.09.2014 | Komentarze 0

21:14 – namiot rozbity na wzgórzach Marsylii.
Dzisiaj zacząłem wcześnie rano, od samego początku miałem ładny mocny wiatr w plecy, więc 30-35 km/h na prostej nawierzchni nie było problemem. Potem przeprawa promem, gdzie pracownik, młody Francuz dał sporo wskazówek jak dojechać do Marsylii omijając drogi szybkiego ruchu. Potem doświadczyłem paskudnego wiatru, który właściwie uniemożliwiał jazdę. Odcinek ten był pod kątem prostym do drogi, którą jechałem wcześniej, więc wiatr zaczął hulać z mojej lewej strony. Na dodatek był to jakiś rejon portowy i mnóstwo tirów mijających mnie powodowało, że prawie lądowałem w rowie, więc zrezygnowałem z jazdy i zacząłem spacer z rowerem. Odcinek 15 kilometrów zrobiłem w ponad dwie godziny. Mając 55 kilometrów na liczniku, koło 11 spotkałem sakwiarza z Niemiec Rene, spędziłem z nim resztę dnia. Kolejny bardzo pozytywny Niemiec spotkany na mojej drodze... w parku w Marsylii ugotowaliśmy obiad, odpoczęliśmy i wyruszyliśmy szukać noclegu na wzgórzach. Namioty rozbiliśmy już po ciemku, wypiliśmy po następnym piwie, pogadaliśmy do 22:30 i do spania.

Stadion Olympic Marsylia
sjesta w parku
miejsce noclegu (zdjęcie zrobione już rano)

coś się nie zgadza znacząco dystans z mapy i mojego licznika z tego dnia, ale jakieś pętle mi porobiło na bikemapie