Dzień 7 - Bonita La Carreteras

Wtorek, 29 lipca 2014 · dodano: 24.09.2014 | Komentarze 2

Wstałem 8:40. Zadziwiające, że każdy mijany przeze mnie camping jest pełny namiotów, camperów, niezależnie czy jest to duże miasto czy malutka wieś. Dziś pierwszy raz po tygodniu wyrzucę wszystko z sakw i spakuję ponownie ponieważ straszny bajzel w środku. Propozycja piosenki na dziś ? Coldplay – Beautiful World. Nie wiem jak opisać miejsce, w którym właśnie jestem. Playa la Silencio – raj na ziemi. Miejsce jak z najpiękniejszego snu. Prawie cała dzisiejsza trasa była przepiękna, zwłaszcza leśny odcinek przed miasteczkiem Cudillero (jak w dzikich Bieszczadach). Chciałem Bieszczady to mam;) Dzisiaj jechało mi się rewelacyjnie, mimo iż teren nie był najłatwiejszy. Ciągle też myślę o Gijon, pojadę tam kiedyś z Couchsurfingu. Kolejna super rzecz, że Hiszpanie nie dadzą mi zginąć, nieustannie starają się pomóc, tłumacząc drogę w razie moich wątpliwości. Playa la Silencio miażdży mój mózg absolutnie ! Przy dróżce prowadzącej na tą plażę zacząłem rozmawiać z Polką z Lublina i Hiszpanem z Madrytu, którzy razem mieszkali w Szwajcarii, 15 minutowe pogaduchy o życiu i tym podobnych sprawach nastroiły mnie jeszcze pozytywniej na resztę wieczoru... Jakże pięknego :***
piękna droga w lesie
dobrze ukryty znak..... a jaka ulgą gdy go zobaczyłem :)

jedna z pięknych dróg...
Barceluńscy pielgrzymi
z perspektywy czasu stwierdzam, że to było najpiękniejsze miejsce jak kiedykolwiek widziałem ;)
namiot rozbiłem tam na dole ;)
Dziewczyna z Lublina
I Hiszpan z Madrytu
pomyślcie żeby zobaczyć to miejsce na własne oczy ;)
sesja zdjęciowa do ślubu, trzeba było dorabiać :P
piękny zachód
poranny widok z namiotu

Tak to wyglądało z góry, kilkukrotne schodzenie stromymi schodami, ale nie było wątpliwości czy warto... Świat jest piękny