Dzień 39 - Ostra nagniotka po francusku

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 30.09.2014 | Komentarze 0

20:35 – rozbiłem namiot przy ekspresówce, jak wynika ze znaków, natomiast z mojej mapy wynika, że to zwykła droga krajowa. Nie widząc wyjścia, ani alternatywy wjechałem, mimo zakazu na drogę ekspresową. Tylko jeden klakson chciał ze mną pogadać więc jak na tak duży ruch niezły wynik ;) Dzień dzisiaj zaczął się dobrze, pobudka o 7:10, przed 8 już zacząłem pedałowanie. Na wejście 5,5 kilometra zjazdu do centrum Quillan i potem aż do 80 -tego kilometra tak sobie trochę podjeżdżałem, trochę zjeżdżałem na niewysokie wzgórza. Tak upłynęła mi większa część dnia, powolutku, bez nerwusia. Popołudniu kupiłem na stacji mapę w skali 1:500000, która chyba będzie moim błędem, mam nadzieję, że uda mi się z nią przejechać jakoś południe Francji. Świetny klimat mają wsie francuskie. Piękne drogi w lesie, dużo zamków, wszystko bardzo klimatyczne. Dzisiaj też byłem w dwóch trochę większych miastach, czyli Narbonne i Beziers. Jutro już znowu wjadę na wybrzeże, trzeba dać nura do morza i zmyć kilkudniowe zmęczenie. Dziś udało się nakręcić ładny dystans – 160 kilometrów, gdzieś po drodze przeszło 4 tysiące kilometrów...
zaraz po przebudzeniu

cudowne niebo było tego dnia ...